RENOVERING PÅ G

Det har varit dåligt med uppdatering här den senaste veckan, men jag har haft fullt upp. Äntligen börjar det hända lite här hemma. Jag har varit ledig i två dagar så har hunnit med en hel del. Har dessutom fått hjälp av vänner så det har gått snabbt. Taket är färdigt, väggarna är nästintill klara, nu ska bara golvet på plats sen ska jag måla dörrkarmarna och sätta upp lite lister. Hallen känns redan mycket mycket större.







Tidigare har hallen känts jättetrång, speciellt in till toaletten där det stått två feta inbyggda garderober. Dessa började vi med att riva. Där tänkte jag nu att man kan hänga av sig så slipper man ha hatthyllan direkt innanför dörren där den hängt tidigare.










Fick bli lunch på golvet eftersom det är grejer precis överallt.





Visst blir det fint? Här ser ni dock vårt största problem för tillfället. Vi kan inte komma överens om åt vilket håll golvet ska ligga... Golvet kan ju inte ligga åt olika håll i olika rum? Jag håller på att bli tokig. Lär ta ett tag innan det kommer upp om vi inte kan bestämma oss, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0