HALLEN

Tänkte visa lite bilder från hallen som snart börjar bli klar :)


Skohylla från Fullerö 995 kr


Stegen är också från Fullerö i samma serie, 598 kr




Det här fina bordet köpte jag på Blocket förra veckan för 300 kr. Ljusbrickan ska inte stå där, det är bara tillfälligt tills vi limmat fast benen på bordet ordentligt. 


Industrilampan blev jag kär i vid första ögonkastet. Köpt på Thun's för 599 kr. Den kommer eventuellt få flytta in i köket när det blir färdigt men tills dess hänger den bra här :) Visar tydligare bilder när jag hängt upp den ordentligt. Diskmaskinen man ser genom spegeln ska säljas, där har jag sen tänkt ha en snygg stol om jag hittar någon. 




Söt liten korg, Thun's 79 kr. Vet inte var jag ska ha den än men tänkte kanske ha lite fina paraplyer och så i den.







Nu väntar jag bara på hatthyllan som jag ska köpa från Myrra. Hoppas verkligen att den kommer snart, har väntat länge. Finns fortfarande några uttag som ska täckas för, lampor och speglar som ska komma på plats och slutligen ska dörrarna lämnas in och bli vita :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0