BALKONGMYS

Godmorgon! Det fina vädret håller i sig, underbart! Jag kom dessutom upp i god tid idag så jag ska försöka njuta av solen någon timme innan jobbet. Det har varit en kille här från Betonghål och tittat på väggen som vi eventuellt ska slå upp. Allting lät bra, nu saknas bara föreningens godkännande och jag hoppas att dem kommer redan nästa vecka MED ett positivt besked. Jag skulle bli så besviken annars nu när jag verkligen vet hur jag vill ha det.

Hallen har blivit jättefin, vilken skillnad :) Världens bästa bonuspappa har varit här och fixat hela veckan så nu är allt i stort sett färdigt. Jag har tagit bilder men har lite svårt att förstå mig på nya vår nya imac så lyckas inte lägga in dem i datorn. Haha, känner mig som en gammal tant, förstår nada... Tacka vetja Windows.

Bjuder istället på några bilder från gårdagen. Jag och Jennifer invigde balkongen med supergod lunch. Synd bara att jag inte fått ut möblerna och piffat till balkongen med lite blommor. Annars var det dunder. Kött med pommes, vitlökssmör, bea, sallad och chili cheese :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0